Saturday, January 17, 2009

XYNDEE..aka DEVILSCLAW....

here's my story bout bebeh@siz xyndee..heheehehe..mula2 join irc lgsg x knal dia taw..diam2 jak ne malu mo tgur knun..tp last2 tgur2 besa jgak..lyk 'hye ^xyndee',,malu2 bah 2...then adala jgk men slaps..tp last2..jd rapat..hehe..getting know her is so exciting..knun2 kmi 3 les d kk..me,xyndee n 256..hehehe..by looking 8 her name 'xyndee' igat dia non-muslim o..coz tgok pic dia d website kk pun cm cina ne..garu2 kpala jgak berfikir taw..bole mati kutu2..hahahahahaa...n bila da rapat2 ngn dia,mula la men2..slalu tggu dia on9..jd best ada jgk kwn..na..bila dia on9 jak tmbh2 lg da c 256 jg noty uda la..eheheh..dia lawa orgnya n tggi o..in addition,dia suda berpunya..na..x pluang uda jejaka2 irc..hahahahahaha....tp lma uda rapat2 ngn dia bru aku taw dia muslim..DUSH!!!aku tumbuk dri aku sndri..ahhahhaha...yala,nick pun cm non pnya nick jak ne..sepa la x heran..lgpun,byk chatters yg aku masi keliru ne..ehhehee..aku aggp dia cm siz aku suda..bole jd teman rapat..hehehe..ada jgk kwn citer2 hal perempuan..lyk,kmi slalu men2 pura2 cri bf..hehehhee...tp,e2 hnyala men2 sj..bukn btul pun..kdg2 bila kita dpt kwn yg 1 kpala ngn kta..then sehaluan mmg best..mcm2 bole d kongsi..n bole mgumpat sma2..haha.oooppss,did i say sumthing..sis xyndee,diam2 jak pa yg kita umpatkn ari 2..adedeh.ada2 jak taw..ehhehe..nway,u're da best siz..best n funny..mmmuuaaaahh..luv u bebeh!!!

2 comments:

  1. ehek~~!!!wew~~~!!bebeh jan la bha puji2 mcm 2..nnt sa tapujik,nah susah tu hahahahaha nice knowing u bebeh,m so glad hv a fren like u :) hush...pasal umpat2 tu jan dbgtaw..bahaya tu!!hahahaha muahhh!!!love u 2 bebeh

    ReplyDelete
  2. wew`~! duii...hehehehe..aiyark, sdh berpunya kha ni urank? angkol ndak ada chance laini kan? wew`~!

    ReplyDelete