Saturday, January 17, 2009

TINKOPI....aka BRO.....

hahaha..yg ini unexpected kejadian..lama da nmpk nick tinkopi ne..kdg2 tgur jgk..till 1 day he asked me sumthing...'miz_cayg18,abg ko blum blik keja ka?'..4 a while i was confused..cmna dia taw tntg aku ne a??yala,x angin x ribut tetba dia tnya pasal abg aku..then ada lg yg dia ckp smpai bwat aku curious 'miz_cayg18 garang ne..klu org limpas pun dia jeling2'..hahahaha..bukn garang bha tp serius...last2 aku pm dia..tnya sepakah dia..pnya lma brula dpt tahu siapa dia sbnrnya....ahahahaha,then i laugh after i knew who is he...dia rupanya...org yg slalu kcaw aku men bdminton coz blik2 limpas ne..ahahhaha..umban batu nti d kreta bro...since i knew he's my far neighbour..brapa jauh a???(adala beberapa meter)....HAHAHA..he's kinda sporting bro n caring..heheee...he olwez said dat u're da best sis..yala,bro tinkopi ne anak bongsu...hahahha..he's 1 of my best bro...wah..byk abg aku ne..kaya abg aku ne..bro tinkopi ne byk amoi o...hehe..dia kiut n ada lesung pipit..tinggi..ssshhh..kembang suda dia 2..hahahaa....k la dat ol bout him..nti bila ad lg i'll edit n post it for u ol...u're da best bro ;p

1 comment:

  1. dia ni memang ni...miakakakakkaa....
    tapi hati dia bagus...ndak caya? cuba belah tu dada dia n tengok..bagussssss~

    ReplyDelete